Info evenement

• Prestatieloop 15 km: 11.00 uur
  • Inschrijven

Runvisionloop

De Runvisionloop heeft plaats gemaakt voor de Obbink KWF Run. Meer informatie over deze loop vindt u op: Obbink KWF Run

Op zondag 5 maart 2017 is het weer zover, de 29e editie van onze vaste loopwedstrijd in maart. De voorjaarsloop van Archeus, voorheen bekend als de Engelse Mijlenloop, werd met de komst van hoofdsponsor Runvision al omgedoopt tot Runvision mijlenloop.

Gecertificeerd parcours en elektronische tijdswaarneming.

Het parcours is gecertificeerd door de Atletiekunie. Dit houdt in dat de afstanden zijn nagemeten door officiële parcoursmeters en de afstanden exact 5, 10 en 15 km zijn. Meer over de certificering lees u hier.

Lopers kunnen er dus op vertrouwen dat hun tijd niet wordt beïnvloed door een afwijking in de afstand en de GPS meting op hun horloges uit zetten. En er wordt van elektronische tijdswaarneming gebruik gemaakt waardoor van iedere deelnemer de netto tijd in de uitslag komt te staan.

De wedstrijden over de diverse afstanden zijn geschikt voor zowel trimmers als wedstrijdlopers. Net als de vorige keer gaat de loop door het prachtige buitengebied van Winterswijk. Er wordt een ronde van 5 km gelopen en start, doorkomst(en) en finish bevinden zich op de nieuwe atletiekbaan.

De kidsrun zal volledig op sportaccommodatie ‘de Hunenbulten’ het thuis van atletiekvereniging Archeus plaats vinden. Dit maakt het voor deelnemers en toeschouwers nog spannender.

Inschrijven voor de RunVisionloop kan via voorinschrijving.
Deze is open tot en met 3 maart en hierna kan inschrijven nog tot een kwartier voor aanvang van de wedstrijd in de kantine.

Opmerking:

Tussen 27 februari en 10 maart vinden er kapwerkzaamheden van bomen plaats op de Vredenseweg. Er geldt dan een omleidingsroute tussen 9.00 uur ’s ochtends en 15.00 uur ’s middags.
De atletiekbaan blijft gewoon bereikbaar en de werkzaamheden  vormen geen belemmering voor deelname aan de RV loop.

Inschrijfgeld:
Voorinschrijving (t/m 3 maart) op 5 maart