Info evenement

• 10:30 uur
  • Inschrijven

Opening van het baanseizoen 7 april

Op zondag 7 april staat de jaarlijkse de openingswedstrijd gepland, een leuk evenement voor alle leden. En ook nu weer mag je jouw ouders, vriendjes, vriendinnetjes of buren meenemen. Iedereen is van harte uitgenodigd om deel te nemen. Het is niet alleen leuk om te komen kijken maar vooral ook om aan een onderdeel mee te doen!

Eerste baanwedstrijd als opening van het outdoor seizoen 2024 bij av-Archeus

Deze wedstrijd biedt voor elk wat wils! Je kan rennen, springen en gooien of je doet het allemaal in de vijfkamp. Voor kinderen jonger dan 12 jaar is er balwerpen, voor overige jeugd en volwassen hordenlopen maar jong en oud kan zich meten in het verspringen.

Onderdelen:

Vijfkamp:
sprint, speerwerpen, verspringen, kogelstoten en MiLa: 800m / 1500m
Losse onderdelen:
1500m / Coopertest (ideaal voor lopers/recreanten) / Zweedse estafettes

De inschrijving is geopend en kan tot 3 april 20:00 uur via: atletiek.nu

Verwachte starttijd is 10.30 uur met teamestafette pupillen om 11.00 uur de start van de overige categorieën. Definitief tijdschema volgt nog.
Na de laatste wedstrijd kunnen, onder het genot van een hapje en drankje, de prestaties geëvalueerd worden in ons clubhuis.

LET OP!  Voor alle deelnemers is inschrijving nodig. Deelname is gratis !
Klik hier voor meer informatie en schrijf je nu in. Dit kan van 13 maart t/m 3 april 20:00 uur.

baanwedstrijd@av-archeus.nl