Afsluiting baanseizoen jeugd

Het zomerseizoen voor de atletiek zit er weer op! Het was een mooi seizoen met meer dan prima resultaten voor onze pupillen en junioren. Dit willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom is er a.s. maandag 7 november geen normale training, maar gaan we de behaalde medailles van de Athletics Champs en de medaillewedstrijden uitreiken met de daarbij behorende diploma’s. Ook voor de pupillen en junioren die nog niet aan wedstrijden hebben meegedaan is het leuk om erbij te zijn, hopelijk is het motiverend voor het komende jaar.
Het is bij de atletiekbaan om 18.00 uur tot ongeveer 19.00 uur voor de pupillen en vanaf 19 uur voor de junioren. Ouders zijn zeker ook welkom om te komen. Tevens is er ook nog even tijd om vragen te stellen.

Daarnaast willen we jullie attenderen op de winterkalender. Deze zit er als bijlage bij. A.s. zaterdag begint de reeks Boekelder crossen van Ava 70 (Aalten). Dit hardloop (cross) evenement is op 4 zaterdagen in november. Je kunt je voor alle 4 inschrijven, maar lukt er een zaterdag niet, is dat geen probleem. Ze tellen de 3 beste tijden voor het eindklassement. Per afstand worden er per leeftijdscategorie prijzen uitgereikt. Een ontzettend leuke wedstrijd, waarbij we uiteraard op veel Archeus-rood bij de startlijn hopen! Kinderen die 3 keer meedoen ontvangen ook een leuke herinnering.

Voor de pupillen zijn er niet zo heel veel indoor wedstrijden, er staat er 1 gepland, maar daarvoor moet je aan bepaalde limieten voldoen. De pupillen die daarvoor in aanmerking komen zal ik apart per mail bericht doen. Voor de junioren zijn er eveneens weinig; Domenique is aan het inventariseren wie er interesse hebben.

Op de winterkalender staan de wedstrijden voor pupillen en C-D junioren.

Tevens zullen Nancy Hiddink en Jeannette Jansen op 7 november afscheid nemen van het wedstrijdsecretariaat. Vera Somers en Susan Kusters nemen hun functie over.